SANT JORDI 2018

Com no podia ser d’una altra manera, i després de tres anys de no poder-ho fer el dia 23, a l’escola hem celebrat la Diada de Sant Jordi.

Al matí, després de llegir un xic, cada curs ha elaborat una manualitat sobre el nostre patró. Un cop acabades les tasques, ens van apropar al carrer major de La Jonquera per poder tafanejar les parades, a la recerca d’un llibre o una rosa. Els més petits, de P2 a 2n (la Llar d’Infants també va venir), van escoltar tot un seguit de llegendes de dracs a càrrec d’una contacontes, i l’alumnat de cicle mitjà va participar en un taller de manualitats a la biblioteca Carles Bosch de la Trinxeria de La Jonquera.

A la tarda, al pati, es va procedir a l’intercanvi de llibres entre els alumnes. A més, ens va visitar, per primer cop, el DRAC FEROTGE.

Totes les fotos de la Diada les podeu veure a l’enllaç de la imatge de sota.