LA CASTANYADA 2018

Com bé sabeu, la celebració de la castanyada d’enguany estava prevista el dimecres 31 d’octubre però, després de revisar les previsions del temps, el claustre de l’escola va decidir organitzar-la el dimarts 30. Val a dir que, vist el comportament del temps, fou una decisió ben encertada.

Es van fer cinc conjunts d’activitats durant el dia, de les quals en podeu veure les fotografies corresponents prement l’enllaç a cada activitat.

ACTIVITAT 1. ELS JOCS AMB ELS COMPANYS D’AVENTURA

De bon matí, la Comissió de Festes de l’escola ens havia preparat un seguit de jocs per realitzar amb els nostres companys d’aventura. Fent una roda, tots els grups vam poder gaudir d’aquestes activitats i així fer gana per esmorzar.

ACTIVITAT 2. ELS JOCS DE LA CASTANYA, PREPARATS PELS ALUMNES DE CINQUÈ

Els de cinquè, com va sent costum a l’escola, han enllestit un seguit de jocs senzills destinats als alumnes de 1r a 4t. Jocs de cucanya que ells mateixos han ideat i normativitzat i, de passada, han treballat el text instructiu a l’àmbit de llengües.Com deia Pere Calders, tot s’aprofita !! Felicitats !!

ACTIVITAT 3. JOCS DE SISÈ A INFANTIL

Mentre els de cinquè presentaven els seus jocs, els de sisè feien el mateix al pati d’Infantil (P3, P4 i P5). Quines ganes i motivació !! Felicitats !!

ACTIVITAT 4. DANSES

I a la tarda, des de l’àmbit artístic, ens van presentar un seguit de danses que tota l’escola va gaudir, abans de menjar-nos les castanyes que s’estaven coent.

ACTIVITAT 5. MENJADA DE CASTANYES

I com a final de festa, la presència de l’entranyable castanyera que, encara que passin els anys, es conserva com sempre, activa i emprenedora. I amb la castanyera, com no, les castanyes que vam degustar al pati de l’escola.