Institut Escola Joan Ardèvol

El proper curs 2020-2021 l’Escola Joan Ardèvol es transformarà en l’Institut Escola Joan Ardèvol, que incorporarà dos grups de 1r d’ESO i que s’anirà ampliant fins el curs 2023-2024, en el que es completarà amb 4t d’ESO.

El proper curs, mentre es construeix l’ampliació del centre, els dos grups de 1r d’ESO estaran ubicats en espais disponibles a l’edifici actual.
L’ampliació prevista incorporarà noves aules, tallers i espais de suport per a l’alumnat d’ESO, així com un nou menjador i una nova cuina que han de donar servei a tots els alumnes del centre.

Els actuals alumnes que fan 6è de primària no cal que facin cap sol·licitud de preinscripció, com cada any, només cal que manifestin la continuïtat en el formulari que se’ls lliurarà en el seu moment.

Els alumnes que procedeixin d’altres centres cal que emplenin un formulari de sol·licitud de preinscripció per accedir a 1r d’ESO durant el calendari previst des del 23 de març a l’1 d’abril de 2020 a la secretaria de l’Institut Escola.

Un Institut Escola és una nova tipologia de centre educatiu que, amb una voluntat transformadora, de canvi i de millora, vol implementar en totes les etapes educatives metodologies globalitzadores i transdisciplinàries i que té molt present els principis de qualitat i equitat.

L’horari de classes de l’Institut Escola respon a una visió pedagògica, amb congruència entre les tres etapes educatives: Infantil, Primària i Secundària.

L’equip docent de l’Institut Escola és entusiasta amb el projecte educatiu de centre, atén a la diversitat de l’alumnat, treballa coordinadament i té opcions de progressar en diversos projectes de treball. Per formar part d’aquest projecte, cal contactar amb la direcció per correu electrònic direccio@joanardevol.org