Sant Jordi 2023

Aquest divendres hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. A primera hora del matí, els nens i nenes de cicle superior ens han explicat contes, i després hem gaudit tots plegats d’un bon esmorzar al pati de l’escola, amb coca i xocolata. A continuació hem donat els premis dels Jocs Florals de l’escola; enhorabona a tots els guanyadors i guanyadores! També hem felicitat a tots els altres nens i nenes de l’escola per les seves creacions (dibuixos, rodolins, poesia i prosa), perquè tots estaven molt bé i ha estat molt difícil escollir els guanyadors i guanyadores.

En el rebedor de l’escola hem fet una exposició de les activitats plàstiques que hem fet els infants dels diferents grups, i també hi hem penjat les produccions que hem fet pels Jocs Florals.

Feliç Diada de Sant Jordi!

Cliqueu sobre l’enllaç per veure les imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *