Ventura Altarriba

Aquest trimestre a l’escola hem llegit el conte del Vell Hivernàs on hem pogut veure quines són algunes de les conseqüències del canvi climàtic.
També hem tingut la sort de rebre la visita de l’escriptor del llibre, Ventura Altarriba, va venir a l’escola vestit de l’Home… Llegeix més»

Rostita

Com cada any a l’escola celebrem Dijous Gras juntament amb la Llar d’Infants l’Oreneta. Aquest any els nens i nenes de l’escola s’han fet la seva disfressa durant les hores de plàstica, totes les disfresses estaven relacionades amb el projecte dels oficis.
Durant la setmana vam… Llegeix més»

SORTIDA A LA SEU D’URGELL

El passat dilluns tots els nens i nenes de l’escola Santa Cecília vam anar d’excursió a la Seu d’Urgell.
Els més petits de l’escola van realitzar el taller La Catedral amb els sentits, on van poder conèixer la catedral escoltant, tocant, mirant, olorant… Després van realitzar… Llegeix més»

CROS ESCOLAR

El passat 13 de juny els nens i nenes de l’escola (Primària) vam dur a terme el cros escolar.
Ens vam esforçar molt i vam aconseguir fer un munt de quilòmetres entre tots i totes.
A banda de fer activitat física i passar-ho molt bé, vam poder… Llegeix més»

ANEM A PASSEJAR EN RUC

Hem aprofitat aquest dies de jornada intensiva per anar a passejar en ruc. Hi hem anat caminant des de l’escola i quan hem arribat hem donat de menjar a les gallines i als conills. També hem fet una petita volta en ruc que ens ha… Llegeix més»

CARNESTOLTES