L’Aiala, la Meïla i la Pau, finalistes de la 41a edició dels Jocs Florals de Cerdanya

41 edició dels Jocs Florals de Cerdanya

Aquest any, hem tingut la sort de tenir tres de les nostres alumnes de l’escola com a finalistes dels Jocs Florals de Cerdanya. Totes tres, dins l’apartat de Prosa de l’esmentat certamen.

Dins la categoria Moixeró de Cicle Inicial, han estat finalistes:

La Meïla Fourcade amb la història “El barret perdut”, i la Pau Garcia i Jorba amb les  “Aventures Plataneres”.

Per la seva part i dins la categoria Peric (de Cicle Superior) ha estat finalista l’Aiala Garcia i Jorba, amb la narració : Natàlia, la nena que estimava la Natura

Les tres van poder gaudir, juntament amb les seves famílies, de l’acte de Proclamació de guanyadors dels Jocs Florals de Cerdanya que va tenir lloc el passat dimarts 23 d’abril a les 19h al Teatre Municipal d’Ap.

Moltes felicitats  a totes tres, pel premi i per la feina ben feta!