Projecte “BOOKTUBERS”. CICLE MITJÀ

Aprofitant que a la nostra classe les nenes i els nens són molt bons lectors i per continuar fomentant el gust per la lectura es proposa a l’alumnat engegar el projecte “Fem de booktubers”, on ells i elles seran qui faran les recomanacions dels llibres que han llegit virtualment.
Iniciem el projecte amb un “Tast de Llibres” nous que haviem adquirit. Cada alumne/a escollia el que més li agradava i, un cop llegit, ja es posaven a fer la fitxa corresponent amb les dades del llibre: autor, il.lustrador, editorial, i la recomanació escrita. Un cop corregit s’ho aprenien de memòria i es gravaven, per parelles, amb la seva tablet.
Un cop fet això enviaven el vídeo per bluetooth a la tablet de l’aula, on hi ha el compte de correu de la classe, i des d’allà el penjaven al drive corresponent, que està enllaçat a l’espai “Booktuber” del nodes de l’escola.
Per acabar, només ens faltava fer cartells i penjar-los pel poble perquè tothom que estigués interessat pogués llegir les nostres recomanacions. La Cristina Colet, la mare de l’Abril, va venir a explicar-nos com fer els cartells i amb l’ajuda del Jordi i l’Aaron vam començar a dissenyar-los.
Podeu trobar-los a les botigues de Llívia!!!