Presa de possessió de la petita Alcaldessa i acte de constitució del Consistori Infantil a l’Ajuntament de Llívia!

Aquest matí, els alumnes de Cicle Superior de l’escola, hem anat a l’Ajuntament de Llívia per celebrar un gran acte a la Sala de Plens. S’ha constituït oficialment el primer Consistori Infantil del poble i hem pogut assistir a la “presa de possessió” del càrrec de petita Alcaldessa, per part de la Júlia Prat.

Primer de tot, han presentat els representats del consistori, escollits per votació d’entre els tres grups de candidats que hi havia a l’escola.

Un rere l’altre han anat fent el jurament: – Jo, Gerard Gisbert prometo treballar en el Consistori Infantil  com a Regidor Infantil…i així tots els nens i nenes han anat prenent possessió del seu càrrec:  Júlia Prat (com a petita Alcaldessa), Jordi Pérez (Regidor Infantil), Àlex Bosch (Regidor Infantil), Nora Galisteo (Regidora Infantil) i Naila Visa (Regidora Infantil).

Ha estat un acte molt oficial, hi havia un fotògraf i fins i tot una reportera de “Tele-Pirineus” filmant.

També hi havia gent del poble, familiars i d’altres treballadors de l’Ajuntament com a assistents.

En acabar, hem fet un petit “pica-pica” i ens hem fet encara unes quantes fotografies més asseguts en les cadires presidencials de la Sala de Plens.

Ens hem compromès a treballar a fons i a aportar idees sobre alguna de les coses que es poden millorar en el poble. Quan tinguem més “novetats” ja les compartirem amb tots vosaltres i amb l’ajuntament.

Ja ho sabeu, a partir d’avui 25 de febrer del 2019 queda constituït el Consistori Infantil de la Vila de Llívia!!!