Pica- pica i festa de l’acabament del I concurs d’escacs de l’escola.

Hola a totes i a tots,

Aquest dilluns 13 de juny hem donat per finalitzat el I concurs d’escacs de cicle Superior de l’escola Jaume I de Llívia. Com a concurs “seriós” hem volgut premiar a tots i totes els i les participants. Tothom ha rebut un diploma per celebrar la seva participació i la posició que ha tingut al final del torneig. Els dos primers llocs, a més, han rebut un obsequi commemoratiu. La Natàlia Esteban, com a directora de l’escola, ha donat els premis a tots/es els/les participants.

Aquests han estat el 4 primers llocs:

1r. Marc Pertegas

2a. Ailin Nieto

3r. Quim Cendra

4a. Ònia Bragulat

Agraïm la participació de totes i tots els i les alumnes en aquest torneig. Els mestres de CS hem fet aquest curs una prova pilot amb els escacs, amb l’objectiu que tots els nens i les nenes coneguin  aquest joc,  i que, a més de passar una bona estona, té molts aspectes positius en el seu desenvolupament cognitiu i maduratiu.

Esperem poder continuar amb l’aprenentatge del joc dels escacs en propers cursos.

Com a fi del torneig hem fet una petita festa i un pica-pica.