CS:Fem el buidatge sobre l’enquesta d’hàbits i consum energètic que vam passar a les famílies

CS: Fem el buidatge sobre l’enquesta d’hàbits i consum energètic que vam passar a les famílies

Primer de tot voldríem agrair molt sincerament a les famílies que heu perdut una estona per contestar a la nostra enquesta. En total hem calculat que han contestat una tercera part de les famílies de l’escola.

Una vegada llegides i analitzades les dades que ens heu fet arribar, hem tret les següents conclusions:

-La majoria de les famílies del centre té un sistema de calefacció que contamina (un 64%).

– En canvi en el sistema per calentar l’aigua de casa aquest percentatge es redueix una mica i queda a la meitat. 4 de les 24 famílies que han respost obtenen aigua calenta gràcies a plaques solars.

– Gairebé la majoria de les famílies disposa de dos cotxes en la seva unitat familiar que funcionen amb gasoil i benzina. Només hi ha 1 sol cotxe elèctric!

– Pràcticament la meitat de les famílies, ve a l’escola en cotxe (aquest és un punt que entre tots podem millorar clarament…)

En la segona part de l’enquesta hem pogut comprovar que en la majoria de les cases es procura apagar els llums quan no són necessaris i que es vigila per tenir la calefacció a una temperatura 20 graus i fins i tot menys.

Una mica més de la meitat de la mostra enquestada, procura no fer servir bosses de plàstic i mirar el que consumeix.

En general, podem dir que la meitat de les famílies que han respost a la nostra enquesta, procura fer el possible per tenir energèticament un consum responsable. Molt bé!!!

Ara us estem preparant “uns consells energètics” que passarem a explicar properament per les classes, per tal que encara milloreu més en alguns dels aspectes que ens heu comentat.

Finalment, volem agrair moltíssim els comentaris que ens ha fet una de les famílies, on ens han donat tota mena de detall sobre models energètics de les cases, explicacions sobre les limitacions dels cotxes elèctrics i felicitar-los per procurar venir tota la família a l’escola en bicicleta plegats!!! Ens han agradat i servit molt les vostres aportacions!!!

Us seguirem informant!