CS: Procurem reduir la nostra “Petjada de Carboni”

Procurem reduir la nostra “Petjada de Carboni”

A Cicle Superior, estem mirant de quines maneres podem minimitzar, reduir, la nostra “Petjada de Carboni”.

Sabeu de què es tracta?

La petjada de Carboni és la mesura de l’impacte que les nostres activitats tenen sobre el medi ambient, particularment en el canvi climàtic.

Des de que ens llevem, fins que anem a dormir…tot, absolutament tot el que fem té una petjada de carboni: encendre els llums, preparar l’esmorzar escalfant la llet al microones, anar a l’escola en cotxe, obrir la nevera, comprar un menjar al supermercat…

Encara que no us ho penseu, totes les nostres accions tenen un impacte directe sobre el medi natural.

De fet, la petjada de carboni és la quantitat total de gasos amb efecte d’hivernacle o “fums dolents”, com vam explicar a les classes de petits de l’escola, associats al cicle de vida d’una persona.

En breu, us farem arribar una enquesta a les famílies (que ja gairebé tenim enllestida) amb tot un seguit de qüestions sobre consum d’energia i d’altres pràctiques que teniu a les vostres llars.

Seguidament analitzarem els resultats i us donarem una sèrie de consells i pautes per mirar de fer una mica millor les coses i procurar reduir la nostra petjada de carboni a l’atmosfera.

Us mantindrem informats!