CS Notícia: 28 de gener dia Mundial per a la Reducció d’Emissions de CO2

Notícia: 28 de gener dia Mundial per a la Reducció d’Emissions de CO2

Aquest proper dissabte dia 28 de gener, es celebrarà el dia mundial per a la reducció de les emissions de CO2 a l’atmosfera.

Aquesta data, va ser triada per l’Organització de les Nacions Unides, per tal de crear consciència i sensibilitzar a tot el món sobre els efectes del canvi climàtic i els impactes mediambientals que pot provocar. L’Objectiu és que entre tots aconseguim reduir el les emissions de diòxid de carboni (CO2) a l’atmosfera.

Des de Cicle Superior, farem una mena de petita “campanya informativa” per a les classes de l’escola, així com una difusió d’aquest dia Mundial per la Vila de Llívia.

Ens hem organitzat i hem preparat uns pòsters informant de què se celebra aquest dissabte.

Seguint amb el nostre projecte i amb l’objectiu de reduir la nostra petjada de CO2 al planeta, properament, passarem una enquesta a les famílies de l’escola relacionada amb el consum energètic que teniu a les vostres cases…

Us anirem informant !