CS: La Nora Galisteo de 6è, guanya el 1r Premi del Concurs de punts de Llibre d’Omnium Cerdanya

El passat mes d’abril, es va celebrar la 1a edició del Premi infantil i juvenil de punts de llibre d’Omnium Cerdanya. Els alumnes de Cicle Superior vam presentar alguns punts de llibre fets amb tècnica d’estampació sobre “porex” amb tempera i collage.

La Nora Galisteo de 6è, va tenir una grata sorpresa en saber que havia guanyat el 1r premi en la categoria de Cicle Superior de Primària i Primer Cicle de Secundària.

Li van fer entrega a la Sala de plens de l’ajuntament d’un Diploma i el premi que és la impressió de moltes còpies del seu punt que es distribuiran per les biblioteques i escoles de la comarca.

MOLTES FELICITATS NORA, BONA FEINA!!!