CS: Compartim el nostre projecte amb la resta de la ZER a l’auditori de Bolvir

Compartim el nostre projecte amb la resta de la ZER

Divendres 9 de juny, ens vam trobar a l’auditori de Bolvir tots els alumnes de Cicle Superior de la ZER Cerdanya.

Ja feia uns mesos que havíem quedat en fer una trobada per compartir aprenentatges amb la resta d’alumnes de cinquè i sisè de Bolvir i Ger.

Nosaltres ens vam preparar per parelles “petites conferències” del que hem treballat al Projecte durant aquest curs. Començant amb el Taller d’energies renovables de PEUSA, les nostres presentacions individuals del Què m’expliques sobre les diferents energies, la COP27, la sortida al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa…etc. Acabant amb l’enquesta i els resultats de la mateixa, sobre consum energètic que vam elaborar i que vam passar a les famílies de l’escola.

La veritat és que ens va sortir molt bé, i va ser molt xulo poder gaudir d’un espai tan espectacular com l’auditori nou de Bolvir. A més, també hi van venir un munt de famílies de les tres escoles i tot plegat va ser un  gran aprenentatge i una experiència molt bonica!

Aquí us deixem algunes imatges: