APRENEM SUPORT VITAL!

Les escoles de la ZER formem part d’un programa anomenat SUPORT VITAL ALS CENTRES EDUCATIUS a través del qual treballem amb l’alumnat com actuar davant d’una situació d’emergència, per tal de desenvolupar la seva capacitat de resposta i poder fer front a qualsevol situació que ho requereixi.

Aquesta tasca l’anem realitzant i ampliant al llarg dels diferents cicles d’Educació Primària i culminarà a 4rt d’ESO. L’objectiu final és que l’alumnat tingui les habilitats necessàries per poder actuar davant d’una emergència sobtada.

Creiem que es tracta d’una activitat molt interessant i de gran valor. Per això us compartim una mostra del què hem fet a l’escola, per tal que pugueu veure com s’impliquen els vostres fills i filles. Ho fan genial!!

L’alumnat de 6è ha plantejat i representat dos simulacres d’emergència que podeu veure als vídeos que trobareu a continuació.

La resta de cursos de Primària (de 1r a 5è) també ha desenvolupat el contingut corresponent i l’alumnat ha fet una serie de representacions, simulant i treballant diferents situacions de risc. Podeu veure les imatges a clicant AQUEST ENLLAÇ.

Esperem que us agradi i que ho trobeu tant interessant com nosaltres!