Referents esportius

En l’àrea d’Educació Física estem treballant la unitat “Referents esportius masculins i femenins” donant a conèixer esportistes d’elit en l’ambit municipal, nacional o internacional.  Aquests/es poden ser rellevants pels èxits aconseguits, pels seu joc net o per haver tombat barreres de gènere.

Hem relacionat l’esportista amb l’esport que practica, hem buscat informació sobre un/a d’ells/es, hem practicat alguna disciplina esportiva que ens ha cridat l’atenció (hoquei i bàsquet) amb l’objectiu de que cadascú pugui escollir l’esport que més li agradi, ser actius i practicar activitat física dins i fora de l’escola.