CAMPANYA BANC DE SANG

Per primera vegada a la nostra escola es durà a terme una campanya de donació de sang.

L’alumnat de 5è, aquest curs, inicia un nou projecte relacionat amb l’ODS (objectius de desenvolupament sostenible) número 3: Salut i Benestar.

A partir de la xerrada que vam rebre per part de les infermeres del Banc de Sang i teixits Elena Ovejo i Miriam Gili, començarem a posar fil a l’agulla per a organitzar una campanya de donació de sang que es farà a la nostra escola properament.

Estem molt engrescades i il·lusionats amb les activitats que aviat ens iniciarem a preparar perquè les persones de la nostra comunitat educativa des dels 18 als 70 anys puguin venir a fer la donació.

Us anirem informant!!

1 donació -> salva 3 vides

A Catalunya necessitem 1000 donacions diàries.