Menjarem del que ens doni la terra

Aquesta setmana els i les alumnes de cinquè ens hem iniciat en les tasques de l’hort de l’escola encara que… molts de nosaltres ja som experts en el cultiu de verdures i hortalisses.

Volem aprendre que la terra s’ha de cuidar per a què d’ella puguem viure, per a què segueixi sent la llar de tots i per adonar-nos que cada acció que fem ajuda a mantenir-la.

L’activitat d’aquesta setmana ha estat plantar cols i algun enciam; uns han mesurat la distància on havia d’anar cada planter, uns altres l’han plantat i uns altres l’han regat. Hem après que les cols s’han de plantar en una distància de 30 cm entre planter i planter, i perquè es fa així?, doncs hem arribat a la conclusió que la col necessita el seu espai per poder créixer adequadament.

Estem molt contents i contentes de poder fer activitats a l’hort. L’haurem de seguir cuidant setmana rere setmana i, només així, un dia recollirem les nostres verdures.