L’escola participa al Congrés d’Educació Matemàtica

El cap de setmana del 13 al 15 de novembre la nostra escola va presentar al Congrés Català d’Educació Matemàtica diferents propostes del bloc d’estadística i atzar per compartir-les amb més de 700 docents de l’àmbit matemàtic que van participar en aquest congrés.

Alumnes de cicle inicial, mitjà i superior van passar una bona estona experimentant amb daus i altres materials manipulatius per endinsar-se dins el món de la probabilitat. Van treballar en un ambient de resolució de problemes, fent conjectures, establint connexions entre diferents conceptes i verbalitzant totes aquelles troballes que anaven fent.

Ho vam passar genial i per sort vam gravar alguns dels millors moments que volem compartir amb vosaltres, no us els podeu perdre!!!!

Alumnes de cicle inicial: Daus de colors

Alumnes de cicle mitjà: Multipliquem daus

Alumnes de cicle superior: Batalla de daus, Caramels de Taronja i maduixa, La Ciutat encantada.