Erasmus Plus Preparatory visit

L’escola Guillem Fortuny, durant els dies 15 i 16 d’aquest mes de febrer, i dins de l’Acreditació Erasmus plus 21-27, ha acollit en règim de visita preparatòria tres professores de l’escola Terras Do Ave de Portugal.

El centre portuguès ha manifestat el seu interès pels diversos i enriquidors enfocaments metodològics innovadors emprats a la nostra escola: caixes d’aprenentatge, STEAM, Robòtica, TEO (taller oral en llengua anglesa, Matemàtiques manipulatives i altres més).

Aquesta visita s’ubica dins de l’objectiu d’internacionalització del centre i del municipi, ja que durant la setmana cultural de Sant Jordi, l’escola acollirà professionals de l’educació de diferents països europeus, en aquesta ocasió, en règim d’observació i aprenentatge (job shadowing).

Ha estat una gran experiència per tota la comunitat educativa.

Oberts al món, establint lligams!

Comissió Erasmus Plus