Quin munt d’aigua!

A cicle inicial ja sabem el que és 1 litre, mig litre i un quart de litre.

Com ho hem après? Doncs no podia ser d’altra manera que banyant-nos.

Hem agafat ampolles i recipients de diferents capacitats, més grans i més petites, algunes eren enormes i d’altres molt petitones. Hem fet transvasaments per comprovar que dos recipients amb diferent forma podien contenir la mateixa quantitat d’aigua, i també hem pogut comprovar quantes ampolles d’una mateixa mida cabien a dintre d’una de més gran.

A més a més, hem investigat la quantitat d’aigua que hi ha a les nostres ampolles, a les que portem cada dia a l’escola per beure, i així, sumant hem comprovat quina quantitat d’aigua bevem en un dia a l’escola.