Dia Mundial de l’aigua 💧

El dia 22 de març va ser el dia mundial de l’aigua. La nostra escola, com a escola verda que és, promou les bones actuacions cap al medi ambient, així com el NO malbaratament dels recursos naturals, com per exemple l’aigua.

Hem debatut a classe què significa l’aigua per a nosaltres, i quin valor té en el nostre dia a dia. Hem reflexionat sobre el veritable i incalculable valor que té en el nostre món, i hem pensat i expressat què podem fer nosaltres per protegir aquest recurs natural i essencial per la vida.

Hem recordat, un cop més, la gran importància que té a la nostra casa, a la nostra vida familiar i al nostre entorn.

Ho hem expressat de forma artística i dins d’una gota d’aigua. Com una petita gota d’aigua que som, dins de la immensitat del planeta.

Cinquès: medi natural i social 🌍💧