Manipulem per aprendre més i millor

Els alumnes de 1r de primària ja estem immersos en nous aprenentatges. En aquest cas estem treballant amb uns materials que ens permeten treballar continguts de l’àmbit matemàtic tocant, manipulant, provant…tot i que ho fem, donades les circumstàncies actuals, separant el material de forma individual i amb ús exclusiu del material per a cada alumne.

Hem treballat amb el geoplà, els alumnes de 1rA, amb les monedes, els alumnes de 1rB i amb els cubets encaixables, els alumnes de 1rC.

Treballar d’aquesta manera ens ajuda sobretot a reduir l’abstracció, a entendre alguns conceptes matemàtics bàsics i també a passar-ho més bé.

Us enseyem algunes fotografies, esperem que us agradin!