La gran cilindrada, fotografia matemàtica seleccionada per l’APMCM

L’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals  (APMCM) ha organitzat el III concurs de fotografia matemàtica adreçat a alumnes d’educació Primària i Secundària.

L’objectiu d’aquest concurs és fomentar l’activitat didàctica de fotografia matemàtica com una forma d’aprendre a visualitzar conceptes i objectes matemàtics del nostre voltant. En definitiva, ajudar a que els nostres nens i nenes es “mirin” el seu entorn amb ulls matemàtics.

El nostre centre va organitzar un concurs intern al cicle superior per tal de seleccionar una fotografia i poder-la presentar a l’APMCM en representació de l’escola. Hi va haver molta participació amb unes fotografies i títols molt originals. Finalment, la fotografia escollida va ser la de l’Adrián López Guisado amb el títol “la gran cilindrada”.

Aquest passat dissabte 11 de maig l’APMCM va repartir els premis a les millors fotografies presentades a la VI fira del Tastet de Ciència. L’Adrián va ser el guanyador  del segon premi en la categoria d’educació primària representant al nostre centre.

Moltíssimes felicitats!!!