La Clàudia Sol té un do

Maig cada dia un raig????  Noooooo!!! Cada dia un concert!!! Els grups de tercer han estat els primers en estrenar-se…. El matí del 14 de Maig s’han reunit al Palau Municipal de Cambrils amb tots i totes els nens i les nenes de les escoles de Cambrils i l’escola de Vinyols i els Arcs per celebrar la cinquena cantata que organitza l’Escola Municipal de Música de Cambrils.

En aquest cas es tracta de la cantata “La Claudia Sol té un do”, lletra de Miquel Desclot i música d’Antoni Miralpeix que explica la història d’una mestra de música que arriba nova a una escola i va coneixent als seus alumnes.

Els nens i les nenes de tercer han estat acompanyats pels grups de segon també de totes les escoles, així com familiars, amics i totes aquelles persones que han volgut passar una estoneta musical.

Felicitats a tots i totes els i les  cantaires, heu fet una gran feina i ha quedat genial!!!!