Col•laborem amb l’AFANOC

Els alumnes de 5è i de 6è de l’escola, a l’àrea de valors, hem conegut l’associació AFANOC (l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya).

Una de les activitats més destacades que duen a terme al camp de Tarragona és la campanya del “Posa’t la gorra!” a Port Aventura World.

Aquest any es celebrarà el dissabte 8 de juny i volen tenyir de colors, omplir d’emocions i pintar de solidaritat la jornada.

Nosaltres hi hem col·laborat decorant uns cors per tal d’omplir la plaça de la Xina de llum i energia per tots els infants i familiars de l’associació.

A la web: www.posatlagorra.org es pot comprar l’entrada i la gorra, o només la gorra. Aquest any il·lustrada per la dissenyadora Agatha Ruiz de la Prada.

Els fons aconseguits amb la venda de les gorres serà per millorar la qualitat de vida dels infants i adolescents amb càncer i les seves famílies.

Nosaltres ja hem posat el nostre granet de sorra!!

Ara us toca a vosaltres!!!!