DIMECRES 29 D’ABRIL BIBLIOTECA 5è

Hola nois i noies de 5è
En Jordi Manyà és un escriptor de la nostra comarca.
Feia de mestre a l’escola Font-rúbia de Guardiola de Font-rubí.
Ara visita escoles per parlar del seu llibre.
Durant aquest període de confinament ens deixa llegir el seu llibre des de la pantalla i he pensat que podem fer una lectura per capítols com quan estàvem a l’escola i  preparàvem per les tertúlies.
Per tant us deixo el pdf del llibre i us demano que llegim el primer capítol fins a la pàgina 14.

Com sé que alguns trobeu a faltar que la Laura us llegeixi el text en veu alta us deixo la gravació del primer capítol, espero que us ajudi a entendre millor el text.

Ara us convido a visitar el bloc del Jordi Manyà on ens dóna dades dels llocs on passa la història, en aquest primer capítol La cova de la Guineu.

Per acabar us proposo  les preguntes següents per conèixer les vostres opinions i el que heu entès.
Quan l’acabeu envieu-la al correu segon@escolagueraudepeguera.cat