Obrim la biblioteca de l’escola a la tarda!

Ens fa molta il·lusió anunciar-vos que a partir d’aquesta setmana, la biblioteca de l’escola obrirà dilluns i divendres fora de l’horari lectiu, de 16:30h a 17:30h. Aquest espai el gestionarà la Maria que serà la persona encarregada d’estar a la biblioteca durant aquesta estona.

Els dilluns l’alumnat podrà assistir a la biblioteca per poder fer préstec de llibres i portar-los a casa, lectura de llibres, consulta amb les ordinadors, etc.

Els divendres, la Maria ens explicarà contes, farà teatralitzacions d’històries, titelles, etc.

Important, recordar que l’alumnat que assisteixi a aquest espai ha de venir acompanyat per un adult. L’alumnat de cicle Superior podrà venir sol amb una prèvia autorització.

Us animem a gaudir d’aquest espai i que hi participeu! Mireu que ens ha preparat la Maria per aquest divendres!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *