El Festival EVA 2019 arriba a l’escola !!

Benvolgudes famílies,

Una vegada més, l’organització del Festival “En Veu Alta” i la seva directora Jordina Biosca, just quan fa 15 anys de la iniciativa, aposten per portar un espectacle a l’escola Guerau de Peguera. Durant tot el curs, la Jordina ha fet que la narració i la tradició oral fos present a moltes hores de lectura i biblioteca. Podeu veure més amunt la proposta de la Mònica Torra “Contes pel Guerau” per dilluns vinent, 3 de juny, a partir de les 15 h. L’espectacle és obert a tothom.

D’altra banda, totes aquelles persones que vulguin conèixer les altres activitats que es proposen del Festival “En Veu Alta 2019” podeu recollir el programa al vestíbul de l’escola.

Gràcies !