Bon dia famílies,
Les activitats que us proposem per avui són les següents:
MATEMÀTIQUES
- Seriacions amb coberts. Fent servir la vaixella de casa, els podem oferir un bon material per realitzar un seguit de seriacions matemàtiques. És recomanable que imitin primer el patró i un cop realitzada, el comparin amb les tres opcions i trobin quina és la imatge resultant correcta del formulari.
TEATRE
- Salutació internacional Ensenyarem als nens i nenes les diferents maneres de saludar que té la gent, depenent del país on viuen:
̶Els japonesos, dobleguen el cos endavant.
̶Els indis americans aixequen el palmell de la mà.
̶A Rússia s’abracen i es fan petons.
̶A Alaska, els esquimals es freguen les puntes del nas.
̶Els catalans diuen «Hey hola» i es fan dos petons.
Un cop hem après les salutacions, cada cop li tocarà a un jugador fer de líder durant un minut. Caminen o ballem per l’espai amb música de fons i quan el líder indica com ens saludem cridant: «som russos»/ «som japonesos»…i ens saludarem com ells amb els altres. Per acabar han d’inventar-se dues maneres diferents de salutació.

BIBLIOTECA
- Dibuixa contes: L’ Antoni Bassas narra la història de Pinotxo, les il·lustracions són de la Laia Domingo i l’adaptació dels contes és de l’Estel Solé. En Geppeto era un fuster italià que estava acostumat a treballar tot sol al taller. Un dia, després de fabricar i pintar un ninot de fusta se’l va mirar entusiasmat i… es va convertir en el seu fill.

