Bon dia nois i noies ,la meva proposta és fer uns plats amb material reciclat, tot seguit podeu veure el material i els passos a seguir per fer-los. Aquest instrument el farem servir en activitats de música que us proposaré la setmana vinent, per tant us animo a fer-lo. Vinga!, som-hi.


