P4 va al Bosc Inundat

El Bosc Inundat representa un fragment de la selva amazònica brasilera, un ric i fràgil ecosistema que conté autèntics tresors mediambientals i científics.

Els ÓSSOS POLARS i les ABELLES han anat al CosmoCaixa a conèixer els animals que hi viuen en el bosc inundat.

Aquest ecosistema és frondós, càlid i molt poblat: en aquest trosset de selva, hi viu un centenar d’espècies, entre plantes, invertebrats, peixos, amfibis, rèptils, aus i mamífers. Han vist molts insectes i plantes tropicals! Hi havia formigues talladores de fulles, hem sentit com piulava l’ocell sol i hem vist com neden el capibara i el caiman entre la vegetació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>