EL PRESIDENT EUROPEU DEL LEGO EDUCATION VISITA LA NOSTRA ESCOLA

Avui ha estat un dia diferent! Ens ha visitat el president europeu del LEGO EDUCATION, el senyor Victor Saeijs junt amb altres col·legues seus. En aquesta visita han volgut afegir-se representats de l’Ajuntament de Santa Coloma. Fa cinc cursos que vam iniciar el treball de robòtica, amb formació pels mestres i formació pels alumnes. Formacions que sempre hem fet amb “Robòtix” i que són els que han impulsat la visita d’avui. Actualment fem la robòtica integrada en les activitats d’aula i tots i totes estaven interessades en veure un exemple.
Hem anat a l’aula de 4t B que feien robòtica en aquell moment. L’alumnat ha explicat el que estava fent amb els robots i ha contestat les peguntes del president. Ho han explicat tot, tan bé, en anglès, que dos alumnes  han fet de guies durant la resta de la visita. Han vist les nostres aules i després han vist el nostre robot i els ha agrada! molt. Aquí teniu algunes fotos.

TALLERS PER A FAMÍLIES

1NA-2 EL ROBOT DE L’ESCOLA

Fa dies que al vestíbul de l’escola tenim un gran robot. Es diu 1NA-2 i ens ha demanat a tota la comunitat educativa que li portem piles usades. No té energia i no es pot moure i necessita d’aquest aliment. Ajudeu-nos a fer possible que l’ 1NA-2 es posi en marxa. PORTEU PILES!!!!

Joan Miró I3

Hola famílies,

Divendres van venir a l’escola a fer-nos un taller sobre l’escultor i pintor Joan Miró. Ens van explicar una mica sobre la seva vida i obra. Però el que més ens va agradar va ser convertir-nos en petits artistes, recreant els símbols més icònics d’aquest gran pintor. Els quals hem exposat al passadís de l’escola perquè podeu admirar les nostres creacions.
Esperem que us agradin tant com a nosaltres fer-les!

Sant Jordi ha arribat!

Benvolgudes famílies,

Ahir, cicle superior, vam celebrar la Diada de Sant Jordi fent tallers. Alguns vam cuinar, altres vam fer un punt de llibre, pinces en forma de drac o també roses de plastilina. Després, vam gaudir dels Jocs Florals; alguns alumnes van llegir les seves redaccions i auques.

Per acabar el dia, vam passar la tarda veient les danses tradicionals i ballant les coreografies que havíem preparat amb molta il·lusió, dedicació i esforç.

Si cliqueu a la fotografia, podreu accedir a la carpeta d’imatges per veure tot allò que vam fer.

Sant Jordi arriba a l’escola!

Els nens i nenes de 3r i 4t gaudim fent diferents activitats relacionades amb Sant Jordi. Ens ho hem passat superbé fent ambients! A més, hem compartit una estona de lectura molt agradable durant els Jocs Florals d’aquest curs 2024. Si voleu veure tot el que hem fet cliqueu a la imatge!

Us desitgem una bona diada de Sant Jordi 2024!

ANEM A BUSCAR CÒDOLS!

Avui els nens i nenes de 1r hem anat al riu a buscar còdols per fer una activitat amb ells. Hem trobat molts i també hem pogut veure peixos i ànecs! Ha estat un matí molt divertit!
Cliqueu a la imatge per veure les fotografies!

NOSALTRES NO ENS PASSEM

Les nenes i nens de 1r avui han pogut gaudir del taller de mobilitat sostenible i segura amb l’activitat Nosaltres no ens passem.
Tots i totes han pogut reconèixer a través del joc els diferents elements de la via pública i aprendre com s’han de prevenir les situacions de risc.
Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

VISITA ALS MOSSOS D’ESQUADRA

Bon dia families, aquest dimarts i dijous, hem anat els dos cursos de 3r de visita a la comissaria de Mossos d’Equadra de Singuerlin. Ens han ensenyat coses molt interessants de la seva feina i uniforme. Ja estem preparats per ser policies 🙂

Clica la imatge per veure totes les fotografies.

Els Mossos d'Esquadra detenen cinc persones per dos robatoris amb força en cases de la Seu d'Urgell - Pirineus Digital

Gramactiva’t

El passat dijous 4 d’abril els alumnes de 5è vam realitzar amb altres escoles de Santa Coloma de Gramanet l’activitat anomenada Gramactiva’t celebrant el dia mundial de l’esport.
Vam practicar diferents esports durant el matí a les pistes de Can Zam com el rugbi, boxa i… Llegeix més»

TALLER ARTISTA SONIA DELAUNAY

Benvolgudes famílies!

Dilluns van venir a l’aula a fer un taller de l’artista Sonia Delaunay. Els monitors/es ens van explicar com va ser la seva vida i tot el que va fer. Era una gran artista a la què li encantava pintar, va pintar no només quadres, va pintar cotxes, plats i tot tipus de coses, fins i tot dissenyava roba. Totes les seves obres eren plenes de colors molt vius amb moltes figures geomètriques. Vam gaudir molt fent d’artistes! Cliqueu per veure les fotos.

Sonia Delaunay, la pintora que llevó sus estampados a cuadros, tejidos y hasta coches - Castellonplaza

TALLER ANTONI GAUDÍ

Benvolgudes famílies!

Aquest dilluns vam realitzar un taller de l’artista Antoni Gaudí. Ens van explicar la seva història i com va arribar a dissenyar edificis tant bonics i emblemàtics com els que podem trobar a la ciutat de Barcelona. A partir d’imatges ens van ensenyar la Sagrada família, la Casa Batlló, el Parc Güell i vam realitzar una activitat molt original i crativa sobre la Pedrera. Va ser un taller ple d’experiències i aprenentatges i el vam gaudir molt!! Podeu veure les imatges clicant a la foto.

Sortida al Museu de la Música

Benvolgudes famílies,

Avui, els alumnes de 6è, hem anat al Museu de la Música. Hem fet un taller on hem après com s’aplica la tecnologia a la música. També, hem tingut l’oportunitat de tocar instruments com el violoncel, l’arpa i la guitarra.

Després, hem fet un passeig cap a la platja, on hem dinat tranquil·lament i hem jugat una estona.

Ha estat un dia fantàstic!

Si cliqueu la següent imatge, podreu accedir a la galeria d’imatges.

VOLTA AL MÓN D’UN PALLASSO 3r

Hola, famílies!

Ahir va venir el Flaco de nou a l’escola, ens va explicar a les dues classes de 3r la seva aventura al Nepal. Ens va ensenyar alguns dels seus trucs de màgia i malabars. Va ser molt divertit!

Feu clic a la imatge per veure les fotografies:

ONG Acreditadas | Fundación Lealtad

EXPLIQUEM EL NOSTRE PROJECTE

HOLA FAMÍLIES

SOM LA CLASSE DE 1R B I HEM FET AQUEST VÍDEO.

PERQUÈ VOLEM EXPLICAR EL NOSTRE PROJECTE DELS ÉSSERS VIUS.

ESPEREM QUE US AGRADI!

CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE EL VÍDEO.

PASQUA A CICLE SUPERIOR

Per acomiadar el trimestre i donar la benvinguda a les vacances a cicle superior hem fet la mona. Per grups hem decorat i menjat la nostra mona i ens ha encantat! Si voleu veure més fotos, cliqueu a la imatge.

FEM LA NOSTRA MONA A INFANTIL!

Els infants d’infantil per classes hem creat la nostra mona. Entre tots hem posat la xocolata, els ous, els pollets i les plomes. Nyam nyam quina bona pinta! Ara toca menjar-la i celebrar tots junts la pasqua. Bones vacances famílies!

Podeu veure les altres fotografies clicant a la imatge següent:

Fem la mona! Cicle Mitjà

Per acomiadar el trimestre els nens i nenes de 3r i 4t hem fet la Mona. En grups hem decidit els ingredients que li volíem posar i ens hem divertit preparant-la. Però el millor de tot ha estat… menjar-la!

Voleu veure com ho hem fet? Feu clic a la imatge:

CELEBREM LA PASQUA A CICLE INICIAL

Bon dia famílies,
Les nenes i nens de 1r i 2n de Primària hem fet unes activitats especials aquesta setmana per
celebrar que s’acosta el dia de Pasqua.
Hem fet un Escape Room, en el qual hem hagut de resoldre diverses proves per tal
d’aconseguir trobar els ous de Pasqua. Hem treballat molt i ho hem aconseguit! Un cop fetes
totes les proves, hem buscat els ous pel passadís i les classes. Quan els hem trobat tots, com a
premi, cadascú ha menjat un ou de xocolata.
També hem fet la mona! Els alumnes de 1r l’hem fet amb un dònut i els alumnes de 2n ho hem
fet amb pa de pessic. Els hem decorat amb xocolata, plomes, pollets, lacasitos, ous de
xocolata, etc. Ens han quedat unes mones precioses. Finalment, ens les hem menjat, estaven
boníssimes!

Sortida al Museu de la Música

Benvolgudes famílies,

El passat divendres vam tenir l’oportunitat de visitar i tocar el Gamelan del museu de la música de Barcelona. Un conjunt instrumentant d’Indonèsia (Bali) molt especial. Un cop fet el taller, vam poder fer una visita al museu, on vam descobrir instruments molt curiosos.

Vam acabar la jornada amb un dinar a la platja. Si cliqueu la imatge, podreu accedir a les fotos.

Bones vacances!

PRESENTACIÓ PROJECTE “LA TERRA” 2N A

El dijous 21 de març les nenes i els nens de 2n A vam presentar el nostre projecte “La Terra”.

Hem treballat molt durant tot el procés, però el resultat ha valgut la pena.

Estàvem nerviosos i nervioses, però la companyia dels nostres familiars ens ha ajudat moltíssim. Gràcies per vindre, ens ha fet molta il·lusió!

A continuació us deixem el vídeo i algunes fotografies.