Els nens i nenes de 1r i 2n hem anat de sortida de final de curs a Can Castellar. Hem gaudit de la natura mentre participàvem en una gimcana boja pel bosc. També hem fet diferents activitats i hem pogut conduir karts. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat genial!
Cliqueu a la foto per veure més fotografies.



