AFA

L’AFA REALITZA ACTIVITATS PELS INFANTS EN EL 8M

Aquest any hem fet protagonista a la dona en el seu dia internacional. Vam trobar-nos amb les famílies  al patí central. Temps per saludar-nos, muntar els tallers i preparar-nos per l’ activitat.
Com a novetat els infants van poder jugar lliurement amb els companys i companyes.
La Masterclass de zumba la van gaudir varies generacions de dones.
Valorem molt gratament l’ aproximació de noves cares en les celebracions de l’AFA. Convidar als que encara no us heu apropat que ho feu en la següent activitat per les famílies.

L’ENTERRAMENT DE LA SARDINA

El passat 16/02 vam estar a la festa del barri amb motiu de l’enterrament de la sardina i donar per finalitzat el Carnaval. Aquest any diferents associacions hem ofert propostes familiars al Parc dels Pin l’alumnat a proposta començava amb l’ ajuda de l’ escola per distribuir a tot l’alumnat una sardina de paper, per decorar-la en família i portar-la a l’ enterrament. Allà al parc vam portar una sardina gegant on tothom va poder escriure el seu pensament negatiu per tal d’ enterrar-ho al final de la festa. També vam oferir pinta cares i trenetes divertides. Agraïm a les famílies que han passat una bona estona amb nosaltres i recordar a aquells infants que es van quedar amb ganes de més que aviat tornem a fer alguna proposta per passar temps en comú amb vosaltres i les vostres famílies.

L’AFA TAMBÉ HA CELEBRAT EL CARNAVAL

Per Carnestoltes l’AFA ha ofert tallers i música per a totes les famílies.

Es van fer quatre tallers diferents:

• Decoració d’antifaços amb material divers.
  • Pintar mascares per convertir-nos en animals divertits.
  • Pintar cares amb varietat de models.
  • Fer trenes de colors pels infants més atrevits.

Les famílies ens vam disfressat de papallones que ha estat la temàtica d’aquest curs.

Agraïm a totes les famílies la seva participació i col·laboració.

LA CELEBRACIÓ DEL NADAL PER L’AFA

Per Nadal vam oferir uns tallers al gimnàs de l’ escola:
Photocall dissenyat i realitzat per AFA, especialment per Arantza.
Les famílies es van poder fer fotos en un decorat Nadalenc i AFA va regalar la foto instantània a qui volgués fer-se-la.
També es va fer un taller per crear un guarniment de Nadal amb materials diversos i les famílies s’ ho enduien per guarnir casa seva.
L’ altre taller, que va tenir gran èxit entre els més menuts va ser crear un arbre de nadal amb llaminadures, per menjar-s’ho després.. Agrair a les famílies la seva participació.
Fer menció que vam col•laborar econòmicament en fer les butlletes per la rifa de Nadal per recaptar fons per les colònies dels alumnes de 6è.
Mostrem unes imatges.

Horaris i dies d’atenció: Primer dijous i últim divendres del mes de 15 a 16h.

Contacte: afaunamuno@unamuno.cat