Fem acrosport

Les nenes i nens de 1r han practicat acrosport durant les sessions d’Educació Física. Han fet un treball en equip increïble ! Aquí us deixem una petita mostra de les figures que han realitzat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut