Avui els nens i nenes de 3r han gaudit d’una jornada molt divertida al Jumping de Cornellà. Han saltat, jugat i compartit una experiència plena d’energia i rialles. 😄
S’ho han passat súper bé i han demostrat, una vegada més, que saben divertir-se i gaudir plegats. 💙
👏 Moltes felicitats pel vostre comportament i per fer d’aquesta sortida un dia tan especial! 👏✨
Feu click en la imatge per veure els millors moments! 📸



