JUMPING 3r 2026

Avui els nens i nenes de 3r han gaudit d’una jornada molt divertida al Jumping de Cornellà. Han saltat, jugat i compartit una experiència plena d’energia i rialles. 😄

S’ho han passat súper bé i han demostrat, una vegada més, que saben divertir-se i gaudir plegats. 💙

👏 Moltes felicitats pel vostre comportament i per fer d’aquesta sortida un dia tan especial! 👏✨

Feu click en la imatge per veure els millors moments! 📸

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut