ENS CONEIXEM AL PARC!

L’alumnat de cicle inicial ha participat en les jornades d’educació física “Ens coneixem al parc” juntament amb dues escoles més. Ha estat una experiència molt enriquidora on hem compartit jocs, activitats i moments de convivència enmig de la natura.

Si voleu veure totes les fotos feu click !

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut