Un congrés per recordar!

Us deixem algunes fotografies i records del congrés on vam anar l’alumnat de 3r i 4t. Han estat uns dies plens d’aprenentatges, activitats, rialles i moments compartits que no oblidarem!

Hem pogut descobrir coses noves, participar en tallers molt interessants i conviure tots junts en una experiència única. També hem fet noves amistats, treballat en equip i gaudit molt de cada moment.

Ha estat una experiència increïble i molt enriquidora per a tothom. Ens ho hem passat genial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut