Final de curs Infantil

Hola famílies!

El final de curs ja ha arribat i ho hem celebrat de moltes maneres: amb la festa de l’aigua, l’espectacle del Xaxi Xixarrus i una festa al pati amb jocs, balls, gelats i música! Ha estat un curs genial!

Molt bon estiu i ens veiem a la tornada!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut