Can Ribes I3-I4-I5

Hola famílies,

El divendres passat vam anar a Can Ribes i ens ho vam passar molt bé! Vam sentir el bosc de diferents maneres i vam fer proves d’habilitats pirates per trobar un tresor! Qué divertit!

Mireu les fotos 🙂

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut