2n

DIADA DEL JOC 2026!

Avui hem celebrat la Diada del Joc 2026, una jornada plena de diversió en la qual han participat tots els cursos de Primària. 🥳 L’alumnat ha gaudit de tota mena de jocs i activitats, incloent-hi refrescants jocs d’aigua, reptes i moltes estones per compartir, riure i jugar.🎯 Aquesta diada ha estat una manera fantàstica de […]

DIADA DEL JOC 2026! Llegeix més »

SORTIDA A CAN CASTELLAR

Els nens i nenes de 1r i 2n hem anat de sortida de final de curs a Can Castellar. Hem gaudit de la natura mentre participàvem en una gimcana boja pel bosc. També hem fet diferents activitats i hem pogut conduir karts. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat genial! Cliqueu a la

SORTIDA A CAN CASTELLAR Llegeix més »

ENS CONEIXEM AL PARC!

L’alumnat de cicle inicial ha participat en les jornades d’educació física “Ens coneixem al parc” juntament amb dues escoles més. Ha estat una experiència molt enriquidora on hem compartit jocs, activitats i moments de convivència enmig de la natura. Si voleu veure totes les fotos feu click !

ENS CONEIXEM AL PARC! Llegeix més »

SANT JORDI A CICLE INICIAL

Avui hem celebrat Sant Jordi a l’escola. Al matí hem fet els Jocs Florals, on alguns nens i nenes hem llegit les endevinalles i els cal·ligrames que hem estat treballant a classe amb molt d’esforç i dedicació. A la tarda, hem ballat les danses. A més, durant la setmana hem fet diferents activitats i tallers

SANT JORDI A CICLE INICIAL Llegeix més »

PASQUA A CICLE INICIAL

Durant aquesta setmana, les nenes i els nens de cicle inicial hem fet unes activitats especials per celebrar que s’acosta el dia de Pasqua. Hem fet un escape room per trobar on estaven amagats els ous de Pasqua, hem realitzat manualitats i, finalment, avui hem preparat la mona i ens l’hem menjat! Ens ho hem

PASQUA A CICLE INICIAL Llegeix més »

TEATRE SAGARRA

Avui dimarts 17 de març els nens i nenes de CI hem anat al teatre Sagarra a veure l’obra Sòmion, la ciutat dels oficis impossibles, un espectacle de titelles amb música en directe que els ha portat a viatjar a una ciutat molt especial. Després hem aprofitat i ens hem quedat al parc esmorzant i

TEATRE SAGARRA Llegeix més »

CONCERT DE NADAL

Avui l’alumnat de primària hem celebrat el concert de Nadal. A continuació us deixem els vídeos i les fotos perquè els pugueu tornar a veure en família. Esperem que us hagi agradat. Bon Nadal a tothom! Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.

CONCERT DE NADAL Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut