Plantem cebes

Avui tots els nens i les nenes hem plantat planter de cebes al palot on teníem els enciams.
A veure si creixen molt i podem menjar cebes tendres!
Finalment hem regat el nostre hort. Després de sembrar i plantar, cal regar-ho bé