3r i 4t anem a cantar la cançó Fa Sol als més menuts!

Avui, els nens i nenes de Cicle Mitjà hem anat a veure als més menuts de l’escola per oferir-los una demostració dels nostres dots musicals.

Els hem cantat la cançó “Fa sol” del grup Macedònia, ha estat molt divertit!

Al principi hem tingut molta vergonya, però a poc a poc ens l’hem anat perdent.

Aquí en podreu trobar els vídeos:

 

 

 

 

BICICLETADA A MAS DE MELONS

El dimarts 21, l’alumnat de cicle superior van fer una bicicletada per conèixer l’espai natural de Mas Melons i treballar aspectes relacionats amb el paisatge, la flora, la fauna, etc.
Aquest espai és considerat el tresor dels secans del país, i el municipi de Puigverd de Lleida té una part de superfície dins d’aquest espai natural.
Volem agrair la participació dels pares i mares que ens van acompanyar, així com al responsable del punt d’informació i d’activitats de l’espai natural de Mas Melons i Alfes, Toni Costa.

Aquí deixem algunes fotografies de la sortida: