Bon dia!
Aquest dilluns comencem amb les piles carregades i amb una nova cançó!
Aquesta es titula “Com si no hi hagués demà” i és del grup Itaca Band.
Aquí en teniu la lletra i el link a la cançó:
Som una idea que encara no té forma.
L’energia que… Llegeix més»
Les flors, de tots colors, ens acompanyen cada dia en el nostre camí a l’escola, ens agraden molt.
Però què hi ha dins, què són ? Per què són tan acolorides, per què es marceixen ? Per què hi van els insectes ?
I quan arribar la… Llegeix més»
La darrera setmana de setembre vam fer la plantada i sembrada de tardor a l’hort de l’escola.
Vam sembrar espinacs en un palot que hi toca més el sol i en un parterre de fusta que està més a l’ombra. A veure on sortiran més… Llegeix més»
El dijous 11 d’octubre vam ensenyar l’hort als nens i a les nenes d’educació infantil.
Els vam explicar les feines que havíem fet a l’hort i els noms de les verdures i hortalisses que havíem sembrat i plantat.
Més endavant, quan les plantes siguin més grans, tornaran… Llegeix més»
Amb el lema TOTS ELS CIUTADANS del món poden SALVAR una vida, aquest curs s’iniciarà la formació a la nostra escola de suport vital bàsic (SVB).
Ahir dia 16 vam celebrar el dia mundial de la conscienciació de l’aturada cardíaca i per sensibilitzar l’alumnat es van dur a terme les següents actuacions:
-Visionat de videos a les classes d’educació física i treball de les pautes a seguir en cas d’una emergència.
PAS: Protegir, avisar i socorrer.
-Realització per part de l’alumnat i del professorat d’una silueta d’un cor, on al ritme de la cançó del cor de la tribu, simulàvem els batecs del cor.