A prop els tenim i ens omplen d’alegria ! Però què són??

Les flors, de tots colors, ens acompanyen cada dia en el nostre camí a l’escola, ens agraden molt.

Però què hi ha dins, què són ? Per què són tan acolorides, per què es marceixen ? Per què  hi van els insectes ?

I quan arribar la tardor, ja els tenim aquí, els bolets!

Enguany han arribat als nostres boscos en abundància, i tots hem pogut gaudir de l’agradable excursió a collir bolets. Però, què són ? Per què n’hi ha tants aquests any ? Com s’han de collir?  Per què  n’hi ha de perillosos ?  Són una planta o  una flor ?

Després de vàries recerques, consultes i tallers de visionat reals, els alumnes de 6è, hem pogut resoldre els nostres dubtes!