XV Certamen literari Sant Jordi : POESIA

Celebrem la festa de SANT JORDI  des del VESSANT LITERARI,  tot dedicant , any rera any, un  TEMPS ESCOLAR  a  un gènere literari  per a participar al Certamen Literari Sant  Jordi.

Aquest curs ens hem  endinsat en la creació de versos per a la confecció d’un POEMA on hi poguessim sentir identificada una passió personal : esport, mascota, viatge …

Val a dir que els alumnes de Cicle Inicial, també han creat els seus propis poemes en grup!  Mireu què autèntics!!

i

I  com no podia ser d’altra manera, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior, ens  han  abocat el seu talent creatiu amb unes magnífiques produccions. Les voleu veure ??

ENHORABONA  A TOTS ELS PARTICIPANTS DEL

XV CERTAMEN LITERARI  SANT   JORDI

I  ENCARA  MÉS,   A LES GUANYADORES i  GUANYADORS!

ENTREGA DE PREMIS

POEMES CICLE SUPERIOR

POEMES CICLE MITJÀ

Romandran exposats als passadissos de l’escola, per a poder gaudir de la seva lectura !! Us hi esperem !

1. Damià Barrufet Manuel

Va estar una experiencia inoblidable, quins poemes,balls, cançons mes xules! es nota que cada “Sant Jordi” està molt ben preparat!!!!!!!!!!