VIATGE AL FONS DEL MAR EN BATISCAF

Ahir dimarts dia 21 de febrer l’alumnat de Cicle Inicial també vam anar a Barcelona d’excursió. Els nostres companys de 3r, 4t, 5è i 6è van visitar Mercabarna però nosaltres vam endinsar-nos al fons del mar!!! Sí, sí, sí…al fons del mar!!

Clica damunt de les fotos per a fer-les grans !

Va ser una aventura in-cre-ï-ble, molt, molt impressionant.

La nostra monitora, la Fernanda, ens va deixar entrar en una cúpula (planetari del museu) i ja des del principi semblava que havíem entrat al fons del mar. Començàvem el viatge!! Vam pujar al vaixell però per poder salpar calia desenganxar l’ àncora  que estava encallada al fons del mar. Per poder treure-la vam haver de pujar en un Batiscaf i va ser una passejada fantàstica.

Amb el nostre Batiscaf vam veure el fons del mar, peixos, estrelles de mar, cavallets, balenes, taurons…i molts altres elements que formen el fons marí!! Què bonic!!! Quins colors!!

Però….no tot ve ser bonic! Hi havia un munt de plàstics (que algunes persones deuen tirar en qualsevol lloc i fan cap al mar!) que fan molt mal, que embruten, contaminen i provoquen la mort de molts animals del mar (Això és molt trist i molt preocupant per la conservació del Medi Marí!!).

Finalment vam trobar l’àncora però un POP gegant ens impedia desencallar-la. Vam poder espantar-lo…no comptàvem que ens tiraria tinta, ens estamparia l’ àncora al vidre i quedaria el nostre Batiscaf fet un nyap!! Sort que el vidre no es va trencar del tot i a nosaltres no ens va passar res, van sortir-ne sans i estalvis!!!

Una aventura marina irrepetible, un viatge genial!!!

NO   US  PERDEU LES FOTOS DEL NOSTRE   VIATGE !!

F O T O S