SORTIDA EN BICICLETA A LA RESERVA NATURAL DE MAS DE MELONS

Avui, dia esplèndid i calorós hem sortit  en bicicleta cap a la Reserva Natural de Mas de Melons, parant a esmorzar a Mas Matxerri.

Aquesta sortida ha estat la cloenda de la unitat didàctica d’educació física “Btt a l’escola”, on l’alumnat al llarg de diverses sessions han practicat activitats i jocs diversos d’equilibri, coordinació i altres habilitats.

La visita ha estat guiada per la Marta Franc, gran coneixedora de l’espai natural : ens ha facilitat l’observació de les gralles i el xuriguer; de la específica vegetació de la reserva, herbes medicinals en abundància i un espai obert amb àmplies vistes cap un horitzó garriguenc.  Moltes gràcies!!!

cliqueu  per a gaudir de les imatges de l’excursió!!

SORTIDA EN BICICLETA A LA RESERVA NATURAL DE MAS DE MELONS

1. Aina Sangra

Va ser una excursió diferent i genial. Ens vam cansar molt però va valdre la pena. El que més va molar van ser les baixades, les quals baixaven a 3.000 per hora. Va ser realment fantastic i m’emporto un gran rècord del 9 de Juny del 2021

1. Marta Sangrà

Sï sí ..vas caure i vas quedar plenaaaa de graffitis !!! Però vas fer el cor fort i fins i tot, en feies broma!!! I mira que et coÏa de debo!!!:

Intensament, excepcional Isis !!!

2. Miguel Ángel

Jo no vaig anar a la bicicletada pero pel que he vist a les fotos, es pot apreciar que us ho vau passar molt divertit i vau rebre informació sobre la reserva natural de Mas de Melons