Sortida en bicicleta a la Reserva Natural de Mas de Melons

En un magnífic i calorós dia, els alumnes de cicle superior hem visitat la Reserva Natural de Mas de Melons en una sortida amb bicicleta. L’activitat ha estat la cloenda de la unitat didàctica “BTT a l’escola”, que s’ha treballat des de l’àrea d’educació física.

Ens han acompanyat dos monitors, el Javi i l’Àlex, i ens han acompanyat fins a Mas de Melons, passant pel Mas Matxerri, on ens hem aturat a esmorzar. Hem pogut conèixer molt més sobre la fauna i la flora del nostre entorn més proper, hem conegut una cova amb restes d’ossos d’animals i hem descobert com és el cau d’una taràntula!

També hem pogut gaudir de l’observació de la vegetació de la reserva en un espai natural amb unes vistes impressionants. Moltíssimes gràcies! 😁

Per visualitzar més fotografies, i amb millor qualitat, entreu al següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/5be8PuLvpFPD7e816